Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Akwarystyczne pogaduszki « zbiornik profilowany 200l - pomoc w starcie i prowadzeniu
Strony: [1] 2 3 ... 6
  Drukuj  
Autor Wątek: zbiornik profilowany 200l - pomoc w starcie i prowadzeniu  (Przeczytany 21101 razy)
Szef
Zainteresowany
**

« : Styczeń 13, 2011, 10:35:51 »

Czesc
Na forum jestem nowy i dosc zielony w temacie.
Mam nadzieje że uzyskam tu wiele porad od praktyków a Wam starczy cierpliwości do udzielania mi rad.
Było by mi bardzo przyjemnie gdyby ten temat parę osób dodało do obserwowanych tak abym mógł tu na bieżąco opisywać swoje problemy oraz postępy.
Z akwarium ( nie z akwarystyka ) miałem do czynienia od najmłodszych lat za sprawą mojego chrzestnego. Własne akwarium posiadałem już od podstawówki Na początku było 15l, później 60 i 112
Teraz chciałbym się na poważnie zająć akwarystyką a nie być tylko posiadaczem akwarium w związku z tym rozpocząłem swoją edukacje od zakupu dwóch książek w tej tematyce:
"Moje akwarium" oraz "Akwarium moja pasja" Paweł Zarzyński (Dla początkujących w szczególności polecam tą drugą pozycje. Jest bardzo przystępnie i zabawnie napisana)
oraz czytania tego forum.
Na podstawie zdobytych informacji rozpocząłem kompletacje sprzętu. Do tej pory zakupiłem

Akwarium profilowane 200l   100x40x50 Wromak

Pokrywa 2x30W T8 Philips Aquarelle + Philips 865 + pokrywa oklejona srebrna folia odblaskowa + 2x odbłyśniki Wiem że to słabe oświetlenie ale na początek musi starczyć Później dołożę jakąś T5 z zapłonnikiem z świetlówki kompaktowej

Oswietlenie nocne    10xdioda led niebieska 100 stopni

Tło strukturalne   100x50 Będzie umieszczone za tylną szybą w specjalnej skrzynce tak żeby nie zajmowało miejsca

Filtr kubełkowy    Fluwal 305 z wkładem gąbkowym + bioceram - Wywalę węgiel aktywny

Filtr wewnętrzny   Aqua Szut senior Bio N 1000 - wyrzucę pojemnik na wkład BIO Będą tylko gąbki