Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Karmienie ryb  (Przeczytany 3698 razy)
Romuald
Nowy
*

« : Listopad 26, 2005, 17:53:33 »

Jestem początkującym i nie wiem jeszcze czym dokładnie mogę karmić swoje ryby. Mam 2 neonki innes, 2 kardynałki chińskie, 2 kiryski i glonojada. Nie wiem czy mogę naprzykład karmić moje ryby pokarmem zrobionym przezemnie. i jaki to może być pokarm. :?  Czy np. neonki jedzą mięzny pokarm czy tylko typu roślinnego itp. :wink:  Mam też pytanie w sprawie mojego glonojada, zrobiłem mu pokarm z marchwi, ale właściwie nie wiem jak mu go podać żeby go znalazł. Bo przecież on nic tylko na szybie siedzi. Smiley  :?:  Proszę o pomoc. I dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
kafarski
Gość
« Odpowiedz #1 : Listopad 26, 2005, 17:59:55 »

ugotuj mu to albo tez brokuły , kapustę chinska,sałatę. jak będzie głodny w nocy to znajdzie. moje czasem wolą taka przeleżałą.
Romuald
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Listopad 26, 2005, 19:03:30 »

Dzięki za szybką odpowiedź. A co z pozostałymi rybkami czy oprócz larw czy innych robaków mogą jeść np.serce pokarm z serca woł. :?:
kafarski
Gość
« Odpowiedz #3 : Listopad 26, 2005, 19:37:34 »

serce wołowe robią paleciarze- paletkom przeważnie - choć zdania też są podzielone .a takim małym jak ty masz to wystarczy w zupełności płatki i czasem mrożonka np. larwy komarów ,ochotka.
Komandos
Super aktywny

Zambrów

« Odpowiedz #4 : Listopad 26, 2005, 20:15:53 »

Po pierwsze to ty zastanów sie nad obsadą!!!!!
2 neonki!! 2 kardynałki!! Co to ma być. Strasznie fajnie to musi wyglądać. Każdego gatunku ryb które masz powinno być conajmniej po 8 sztuk!! A i to nie jest za ciekawe.

Wkrótce 100 litrowa tanganika z muszlowcami Smiley
Romuald
Nowy
*

« Odpowiedz #5 : Listopad 26, 2005, 23:26:52 »

a jaką byś dał obsadę na 20l akwarium??
Komandos
Super aktywny

Zambrów

« Odpowiedz #6 : Listopad 27, 2005, 09:52:09 »

Narybek gupika. Napewno nie to co trzymasz!