Romuald
Nowy

|
 |
« : Listopad 26, 2005, 17:53:33 » |
|
Jestem początkującym i nie wiem jeszcze czym dokładnie mogę karmić swoje ryby. Mam 2 neonki innes, 2 kardynałki chińskie, 2 kiryski i glonojada. Nie wiem czy mogę naprzykład karmić moje ryby pokarmem zrobionym przezemnie. i jaki to może być pokarm. :? Czy np. neonki jedzą mięzny pokarm czy tylko typu roślinnego itp. :wink: Mam też pytanie w sprawie mojego glonojada, zrobiłem mu pokarm z marchwi, ale właściwie nie wiem jak mu go podać żeby go znalazł. Bo przecież on nic tylko na szybie siedzi.  :?: Proszę o pomoc. I dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
kafarski
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1 : Listopad 26, 2005, 17:59:55 » |
|
ugotuj mu to albo tez brokuły , kapustę chinska,sałatę. jak będzie głodny w nocy to znajdzie. moje czasem wolą taka przeleżałą.
|
|
|
|
|
|
|
Romuald
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #2 : Listopad 26, 2005, 19:03:30 » |
|
Dzięki za szybką odpowiedź. A co z pozostałymi rybkami czy oprócz larw czy innych robaków mogą jeść np.serce pokarm z serca woł. :?:
|
|
|
|
|
|
|
kafarski
Gość
|
 |
« Odpowiedz #3 : Listopad 26, 2005, 19:37:34 » |
|
serce wołowe robią paleciarze- paletkom przeważnie - choć zdania też są podzielone .a takim małym jak ty masz to wystarczy w zupełności płatki i czasem mrożonka np. larwy komarów ,ochotka.
|
|
|
|
|
|
|
Komandos
Super aktywny

Zambrów
|
 |
« Odpowiedz #4 : Listopad 26, 2005, 20:15:53 » |
|
Po pierwsze to ty zastanów sie nad obsadą!!!!! 2 neonki!! 2 kardynałki!! Co to ma być. Strasznie fajnie to musi wyglądać. Każdego gatunku ryb które masz powinno być conajmniej po 8 sztuk!! A i to nie jest za ciekawe.
|
|
|
|
Wkrótce 100 litrowa tanganika z muszlowcami 
|
|
|
Romuald
Nowy

|
 |
« Odpowiedz #5 : Listopad 26, 2005, 23:26:52 » |
|
a jaką byś dał obsadę na 20l akwarium??
|
|
|
|
|
|
|
Komandos
Super aktywny

Zambrów
|
 |
« Odpowiedz #6 : Listopad 27, 2005, 09:52:09 » |
|
Narybek gupika. Napewno nie to co trzymasz!