Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Ryby akwariowe « Neon Innesa vs. Danio pręgowany - POMOCY!
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Neon Innesa vs. Danio pręgowany - POMOCY!  (Przeczytany 4589 razy)
marrant
Nowy
*

« : Sierpień 16, 2007, 13:52:58 »

Mam problem z moimi rybkami. Przyznam, że nie znam się zbyt dobrze na hodowli rybek akwariowych, ale kilka miesięcy temu zdecydowałam się założyć akwarium. Na początek kupiłam tylko dwie neonki, by sprawdzić „jak to jest”. Rybki sprawowały się dobrze i wszystko było w porządku, pomimo iż powinno się je hodować w większym stadzie. Dzisiaj moja siostra przyniosła mi dwa samczyki Danio pręgowanego. Wpuściłam je do akwarium. Wyglądało na to, że wszystko jest OK., jednak po jakimś czasie zaobserwowałam, że Danio podpływają do neonek i „szturchają je płetwami”, a czasem nawet bodą. Jestem troszkę zaniepokojona ich zachowaniem. Nie wiem co robić. Czy w ogóle można trzymać te dwa gatunki razem? Co mogę zrobić oprócz dalszego obserwowania ich? Proszę pomóżcie!!!  Sad
Magdallenah
Ja.
Super aktywny

I'm ;)

« Odpowiedz #1 : Sierpień 16, 2007, 13:58:40 »

a jak duże jest twoje akwarium.

Pozdrawiam, Magda.
marrant
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Sierpień 16, 2007, 19:23:12 »

Jest bardzo małe. Jakieś 5 litrów.
Magdallenah
Ja.
Super aktywny

I'm ;)

« Odpowiedz #3 : Sierpień 16, 2007, 20:04:05 »

To się nie dziw, proszę   Angry Undecided

by sprawdzić „jak to jest”

Jak chcesz jakoś zacząć, kup sobie skwa ok. 100l i hoduj 15neonów. I czytaj czytaj i nie słuchaj ludzi w zoolog.

Pozdrawiam, Magda.
bakuMGK
Super aktywny

Akwarystyka-hobby na całe życie.

« Odpowiedz #4 : Sierpień 16, 2007, 21:40:58 »

Jest bardzo małe. Jakieś 5 litrów.