Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Ankieta
Pytanie: Wtydzisz sie swoich poczatkow z akwarystyka?
Jak cholera
Tak troche
nie pamietam
nie
jestem dumny z pierwszego akwa

Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Najwiekszy Blad  (Przeczytany 2150 razy)
Kicha
Stały użytkownik

« : Wrzesień 20, 2007, 22:24:13 »

Kazdy wyrzeka amatora wszystko (przewaznie za male zbiorniki) kazdy mowi czasem sie zlosci i irytuje nie dziwie sie ile razy mozna tluc wszystko w kolko i to samo ale to nie ten temat tutaj chce zeby kazdy przypomnial sobie jak to bylo jak byl amatorem i jakie bledy robil chyba kazdy robil Huh bo nie chce wyjsc jedynym glupcem. Ja staram sie nadrabiac w lekturze a zeby mnie osmielic bo nadal jestem amatorem niech ktos lepszy napisze swoj blad ;]. Zreszta napisze cos z przeszlosci kiedys mialem akwarium ja wiem 8 litrow korzystajac z ksiazkek (nadal je mam) mialem akwarium mialem 10 lat akwarium bylo brata ja pamietam jak tam sporo rybek bylo i az sie sam dziwie mialem jedno wieksze czy te ryby to po prostu byla jedna zupka??  Undecided zreszta nawet wieksze nie moglo byc za duze sztuczne roslinki jedna ryblka na drugiej dopoki mialy gdzie plywac kupowalo sie nastepne jakies zywe byly ale padaly bez swiatla szczegolnie w zimie no bo co to za pomysl zeby rybka swiecic ehh te czasy dobrze ze to nie ja za to odpowiadam bo az wstyd  Embarrassed

W przygotowaniu 25 litrów... Ah szkoda tej 120...
Seboos
Global Moderator
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Wrzesień 21, 2007, 07:28:54 »

Ja się swoich popełnionych błędów nie wstydzę. Wręcz przeciwnie - jestem z nich dumny. Wiedza ta jaką zdobyłem na błędach jest bezcennna. Dlaczego dumny - dlatego, że mogę powiedzieć "przeżyłem to na własnej skórze". Mogę powiedzieć, że do tego co wiem, doszedłem sam, poprzez eksperymenty, błędy itp. Każdy popełnia błędy i uważam, iż nie powinno się ich wstydzić, tylko wyciągnąć z nich nauczkę Smiley

złośnik
Zainteresowany
**