Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Akwarium 73l .  (Przeczytany 1238 razy)
Blaneczkaa
BlenCzuu . ; ) .
Zainteresowany
**

« : Kwiecień 21, 2008, 09:19:49 »

Hej .
Więc tak .
Mam na oku śliczne akwarium ( 73l ) . Z Pokrywą z oświetleniem , i podstawką pod to akwa .
I na 100% je sobie kupuje. Tylko nie wiem dokładnie kiedy . Za tydzień dwa , trzy .
To by było moje pierwsze , prawdziwe akwarium .
(miałam już jedno, takie malutkie ( 15l ) z bojowniczkiem  Goldy . ['] Świeczka dla niego . ;** . )
Więc do rzeczy .
Jestem zupełnie "zielona" jeżeli chodzi o większe akwa .
I teraz jak je urządzić ? .
Jakie rybki wybrać ? .
( I tutaj prosiłabym ( jeśli chodzi o podawanie obsady ) żebyście wzięli pod uwagę , że w moim mieście nie ma za dużego wyboru naszych pupilków .
Ze sprzętem to nie ma sprawy .
Bo mam już kupiony .
Filtr biologiczny . gąbkowy . Wydajny . Do akwarium 60 - 120l .
I grzałkę . Dobrą . Tak mi się przynajmniej wydaje . ( mogę ja w każdej chwili oddać . Nie używaną oczywiście . jak by nie pasiłaa .;pp ) 
 Smiley z góry dzięki za przeczytanie . ; ** .

25l .

3x kardynałek .
4x danio .
1x betta splendens .
Raffy
Global Moderator
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Kwiecień 21, 2008, 14:38:43 »

http://www.akwarium.net.pl/port/modules/zalozenie/ Tu masz wszystko.

Co do ryb, to ma byc twoje akwarium, a nie nasze Wink Wybierz sie do sklepu zoologicznego, poogladaj rybki i zapisuj sobie nazwy tych ktore ci sie podobaja. Bo nie wszystkie ryby moga zyc w byle jakim akwarium, np. pyszczaki z jeziora Malawi, albo muszlowce i naskalniki z jeziora Tanganiki, wymagaja specyficznego wystroju akwarium (same skaly, skapa ilosc roslin (i to koniecznie twardych), a dla muszlowcow potrzebne sa muszle) itd. A w przypadku bojownikow, czy razbor - gesta roslinnosc to podstawa Smiley

Zawód : akwarysta...