Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Pomocy, brak pomysłu!  (Przeczytany 1799 razy)
akiram
Nowy
*

« : Lipiec 15, 2008, 08:51:09 »

Witam! jestem zupełnie początkująca, chociaż mam akwarium 25l. Właśnie dokonałam nowego zakupu akwarium 60L. Mam już kilka rybek - neonki, platke, gupiki, molinezje, ale nie mam zupełnie pomysłu a także doświadczenia w obsadzie akwarium jeśli chodzi o rośliny. Prosze pomózcie mi je jakoś zagospodarować, gdzie sadzac jakie rośliny, jakie odpowiednie do tego typu rybek i jaki żwirek. A także nie wiem czy jeśli zminiam akwarium to musze te wszystkie czynności typu czekanie z tydzien aż woda bedzie odstana z roślinkami i żwirkiem w środku, czy wymieniać cała wode?? Plis help Cheesy
Misquamacus
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Lipiec 15, 2008, 09:08:46 »

aby podpowiedzieć Ci nazwy roślin podaj jakie masz oświetlenie, czy czymś nawozisz (czym ?), jakie podłoże masz ? (wzbogacane ? )

>>>>>>>>www.bojownik.pl<<<<<<<<<
>>>>>>>>   www.fawa.pl  <<<<<<<
Grajewiak
Global Moderator
Super aktywny

Dariusz

« Odpowiedz #2 : Lipiec 15, 2008, 10:20:47 »

Żwirek najlepszy bedzie o granulacji od 3-5mm Wink

GG 12591627
"Niedoświadczony daje wiarę każdemu słowu, lecz roztropny rozważa swe kroki" Prz 14:15

160l na ziemi!
akiram
Nowy
*

« Odpowiedz #3 : Lipiec 15, 2008, 10:25:47 »

a istotny jest kolor żwirku?? bo dowiedziałam sie w sklepie że im ciemniejszy tym lepiej dla kolorów rybek :/ oświetlenie 1x15W. co do naworzenia to mam tylko jakis płyn którego teraz nie pamiętam nazwy Tongue tak jak mówie nie znam sie za bardzo na tym a po przeczytaniu tysiąca stron w internecie już się wogóle pogubiłam. Więc prosze o konrety - taka roślina w lewym roku, taka z przodu, nawóz taki i taki Smiley
Grajewiak
Global Moderator
Super aktywny

Dariusz

« Odpowiedz #4 : Lipiec 15, 2008, 10:27:41 »

a istotny jest kolor żwirku??