Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Obsada do akwarium 150 l.  (Przeczytany 6683 razy)
dominek_f
Nowy
*

Nie wiem, nie znam się, początkujący jestem :-)

« : Październik 12, 2008, 16:52:23 »

Witam serdecznie.
Kilka dni temu kupiłem akwarium i energicznie wziąłem się do jego urządzania.

Czytając Wasze forum, wyłapałem już kilka dużych błędów, które popełniłem. Aby uniknąć kolejnych mam do Was kilka pytań.

1.   Ponieważ trochę pustawo jest w moim akwarium (póki co mieszkają w nim dwie welonki, 2x zbrojnik odmiana albinotyczna, 2x otosek), mam pytanie, jakie rybki mogą do nich dołączyć? Oczywiście po doposażeniu zbiornika.

2.  Sprzętowo też na razie jest krucho. Posiadam filtr i mały filtr z napowietrzaniem (ten ostatni wyleci), docelowo na dniach pojawi się grzałka, napowietrzacz z prawdziwego zdarzenia, termometr, pokrywa z oświetleniem i zestaw do badania właściwości chemicznych wody. Musi też pojawić się automatyczny podajnik pokarmu, ponieważ dość często znikam z domu na kilka dni. Co możecie mi polecić, sprzedawcom w zoologach już nie wieżę  Shocked, potrafią niewiedzącemu wcisnąć wszystko i jeszcze ładnie to umotywować.
Jeśli chodzi o oświetlenie to interesuje mnie jakie lampy muszę zastosować, obudowę zmontuję sobie sam.

Jeśli by się dało zapodać jakieś linki  Marzyciel, byłbym wdzięczny.

Dominek
Misquamacus
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Październik 12, 2008, 17:14:24 »

skoro masz welony to innych ryb z nimi nie łącz ...
ew. jeszcze jedna-dwie welonki

>>>>>>>>www.bojownik.pl<<<<<<<<<
>>>>>>>>   www.fawa.pl  <<<<<<<
dominek_f
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Październik 12, 2008, 17:37:44 »

Nie lubią towarzystwa innych ryb? Myślałem o większych rybach, typu skalar. Są bardzo dekoracyjne a gdybym zachowywał odpowiednia temperaturę dla skalarów, welonki i pozostałe też byłyby zadowolone. No chyba że są inne powody...