Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Filtr zewnętrzny TETRA TEC- EX600  (Przeczytany 6242 razy)
tomar36
Nowy
*

« : Luty 23, 2009, 15:31:08 »

Mam akwarium 112 litrów,do filtracji używam filtra zewnętrznego TETRA TEC-EX600. Mam pytanie jak często powinienem go czyścić? Jak często wymieniać wkłady? Czytałem że trzeba też czyścić przewody. Ma ktoś jakiś sposób jak je bezpiecznie ściągać z zaworów i rurek żeby nic nie uszkodzić? Może dla kogoś są to błahe sprawy ale jestem początkującym akwarystą mimo dojrzałego wieku(mam 38 lat). Miałem kiedyś akwaria ale były to zbiorniczki po 25 czy 35 litrów.Będę wdzięczny za wszystkie praktyczne porady.
Pozdrawiam wszystkich akwarystów odwiedzających to forum.
Tomek
eryk@
Stały użytkownik

« Odpowiedz #1 : Luty 23, 2009, 15:39:33 »

Kubełki nie powinno się czyścić częsyo,powinno to być co 2-3 moesiące. Ja węże czyszcze waz na rok w tetra ex 700.
tomar36
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Luty 23, 2009, 16:11:40 »

Czego używasz do czyszczenia? Czy wymieniasz wkłady? Znasz jakieś ciekawe strony internetowe poświęcone akwarystyce?
Pozdrawiam
Tomek
eryk@
Stały użytkownik

« Odpowiedz #3 : Luty 23, 2009, 16:35:44 »

Węże czyszcze szczotką do butelek dla niemowląt,pozatym co dwa miesiące należy wymienaiać watę filtracyjną.

na You Yubbe jest pare filmików jak czyścić "tetry"
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2009, 16:37:19 wysłane przez eryk@ » Zapisane
andrzejkowac
Bywalec

« Odpowiedz #4 : Luty 23, 2009, 17:32:55 »