Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: zagospodarowac b. male akwa  (Przeczytany 4215 razy)
goga
Nowy
*

« : Luty 20, 2004, 23:10:23 »

jestem zielona, jak jablka w czerwcu, jesli chodzi o temat akwarystyki... ale mam piekna wizje: zakupic bardzo amotorskie akwarium - szklana kule ok 3l.
pytanie: co mozna wrzucic do takiego "fachowego" akwa, zeby sie ladnie prezentowalo i nie bylo zbyt skomplikowane do utrzymania dla takiego laika jak ja???

uwolnic piane z puszki i cegly z murow
HaliBut
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #1 : Luty 20, 2004, 23:53:52 »

Zamiast kuli kup małe 25 l akwa. wyjdzie na to samo a może nawet taniej w kosztach. A pokrywę można zrobić samemu. Do takiego akwa możesz wsadzić dużo roślin i korzenie i pare gupików. Filtr to może jakaś kaskada ale nie jestem pewien (plus że nie zabiera miejsca w akwa a kosztuje tyle samo co wew.). do tego grzałka i masz ładne akwa. Tylko ostrzegam że małe akwa są dużo trudniejsze w utrzymaniu (chemia wody, itp.).

Carpe diem Smiley
Tomlsv
Super aktywny

« Odpowiedz #2 : Luty 21, 2004, 07:21:03 »

Gogo niestety czym prędzej pozbądź sie tej wizji. W kuli nie można trzymac żadnych żywych ryb. Okrutnie sie w niej męczą, mają dookoła ściany, czują sie jak w izolatce no i cały czas piją własny mocznik i filtrują go skrzelami. Kup chociaż niewielkie akwarium tak jak mówi Halibut.

http://akwarium.cdi.pl/avataranim.html  avatary (zdjęcia/obrazki pod nick) na forum !
Jak komuś nie działa to dodać www do adresu.
A-smi
Robert
Global Moderator
Super aktywny

« Odpowiedz #3 : Luty 21, 2004, 07:41:57 »

Cytat: goga
jestem zielona, jak jablka w czerwcu, jesli chodzi o temat akwarystyki...

A ja zaproponuje najpierw .... duuuuzo lektury, stron internetowych itpitd.

ale mam piekna wizje: zakupic bardzo amotorskie akwarium - szklana kule ok 3l.