Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Choroby « Białe kropki, rybki leżą na kamykach, POMOCY!!!
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Białe kropki, rybki leżą na kamykach, POMOCY!!!  (Przeczytany 4650 razy)
aszek
Nowy
*

akwa 45l, molinezje, mieczyki, glonuś

« : Wrzesień 30, 2010, 14:06:25 »

Witajcie
Jestem początkującą akwarystką, mam te same rybki od 8 miesięcy: parka molinezji, parka mieczyków, jedno młode mieczyk. Ostatnio kupiłam glonojada, który zdechł po 2 dniach, teraz rybki mają jakieś białe kropki na całym ciele i pokładaja się na kamieniach. Jedzą normalnie ale są albo nerwowe albo osowiałe. Jak im pomóc??? Co to może być??? POMÓŻCIE!!!

asz
emperor
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Wrzesień 30, 2010, 14:15:50 »

Z opisu wygląda mi to na ospę. Przydałyby się jakieś fotki.

Pośpiech w akwarystyce jest wskazany tylko w
czasie zbierania wody z podłogi

Mój baniaczek
http://www.akwarium.net.pl/forum/nasze-akwaria/240l-korzenie-i-galezie/
aszek
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Wrzesień 30, 2010, 15:23:44 »

póki co z fotkami nie da rady Sad
mogę to opisać jako białe, małe kropeczki, dość gęsto rozsiane, nie są to "plamy czy place"
są na to jakieś leki? w normalnym zoologiku można kupić?
i jeszcze raz Ci dziękuję  Roll Eyes
może jednak tutaj cos zobaczysz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e408491d62797bd4.html , na jednej z molinezji widać, niewyraźnie niestety
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2010, 15:35:59 wysłane przez aszek » Zapisane

asz
emperor
Super aktywny

« Odpowiedz #3 : Wrzesień 30, 2010, 15:39:06 »

Są leki. Wpisz w google "ospa rybia' i znajdziesz metody leczenia. Najpierw trzeba zdiagnozować na pewno co się dzieje z Twoimi rybami. Niestety jakość zdjęcia jest kiepska.

Pośpiech w akwarystyce jest wskazany tylko w
czasie zbierania wody z podłogi

Mój baniaczek
http://www.akwarium.net.pl/forum/nasze-akwaria/240l-korzenie-i-galezie/
aszek