Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Świat Ryb  (Przeczytany 2188 razy)
Grand
Nowy
*

Zdrowa ryba to glodna ryba

« : Kwiecień 06, 2007, 21:51:53 »

Dziendobry Wszystkim !  Grin
Chciałbym od was usłyszeć kilka porad bo jestem dopiero początkującym akwarystą, bardzo mnie podekscytowało to nowe hobby,
dużo czasu poświęcam mojemu 80 l  (  jak narazie bo tylko takie zmiescilo mi się do pokoju w róg  Undecided ) akwarium.

Mam w nim 3 brzanki s. , 2 glonojady , 2 narazie kiryski (mam zamiar jutro dokupić) 2 cierniooczki Kuhla i stadko bystrzyków nie wiem czy mogą one ze sobą żyć w jednym zbiorniku.. zastanawia mnie co jedzą te 2 glonojady bo akwarium mam od niedawna więc nie ma w nim glonow, planktonu .. mam pokarm w płatkach zaraz podam nazwę ..... TetraRubin, słyszałem o jakichś tabletkach ktore spadaja na dno dla tych ryb dennych, mogli byscie mi podsunąć jakąś nazwe bo nie jestem pewien czy te ryby co wymieniłem wyżej tez sie wyzywia z tych płatków, jeszcze chcialbym kupic dla nich jakis pokarm mrożony tez moglibyscie cos zaoferowac bo kompletnie sie w tym nie łapie.

Ostatnio moje brzanki się dziwnie zachowuja 2 samce ze soba tak powiedzmy 'biją' o samice zmieniły na intensywniejsze kolory i zaczęły ocierać sie o samice .. tak mi sie cos wydaje że doszło do tarła .. nie wiem jak wygląda ikra i jak sie rozpoznaje ze ja bedzie składać  Cheesy  Wink  Smiley
yhh... ja tu się tak rozpisałem ...........

CZEKAM AZ WY COS TU NAPISZECIE CHOĆBY KROTKIE JEDNO SŁÓWKO, Z GÓRY DZIĘKI WIELKIE  Afro

Kilka informacji o moim zbiorniku:
pojemność- 80l
świetlówka Flora 15W
grzałka 100W
roślinność - żywa

Andrij
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Kwiecień 07, 2007, 11:14:03 »

Glonojady to bardzo ogólna nazwa. Ale dla nich najlepsza jest SiprulinaTabs. Cieniooczki są za duze jak na 80l.

GG: 2202940
Strona klubu w którym gram: www.blekitnipiersciecj.futbolowo.pl

Patryk.ruda
Stały użytkownik