Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Akwarystyczne pogaduszki « Coś zabija moje rybki!!!MIECZYK CZY BOJOWNIK???!!!
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Coś zabija moje rybki!!!MIECZYK CZY BOJOWNIK???!!!  (Przeczytany 2887 razy)
mati80
Nowy
*

« : Kwiecień 26, 2007, 21:28:44 »

Witam.Mam problem jestem początkującym akwarystą i niewiem co się dzieje.Wczoraj widziałem samice bojownika jak miała w pysku połowe DANIO a dziś na dnie znalazłem dwa kawałki ROZBORY KLINOWEJ,tak mi sie wydaje!!!Co się dzie je???Co mam robić??? ???MOJA OBSADA:parka mieczyków,molinezji,ramirezek dwie parki pawiego oczka 2xkosiarka juz 4xrozbora glonojad,kirys i 4xdanio AKWA45l Embarrassedchyba przerybione
paupuk2
Stały użytkownik

« Odpowiedz #1 : Kwiecień 26, 2007, 22:43:24 »

no akwa zdecydowanie przerybione Undecided a gdzie w tym wszystkim bojownik?? Jak dla mnie to moze przez to ze masz takie przerybienie rybki staja sie agresywne w stosunku do siebie. Moim zdaniem powinienies zmniejszyc obsade i bedzie ok Cool
Emi
Global Moderator
Super aktywny

« Odpowiedz #2 : Kwiecień 27, 2007, 07:56:52 »

MOJA OBSADA:parka mieczyków,molinezji,ramirezek dwie parki pawiego oczka 2xkosiarka juz 4xrozbora glonojad,kirys i 4xdanio AKWA45l

Akwarium masz bardzo przerybione. Do takiego zbiorniczka nie nadają się: mieczyki, molinezje, ramirezki, kosiarki, glonojady. Zmniejsz obsadę to bojownik powinien się uspokoić.

Pozdrawiam,
Emi

Górnośląskie Stowarzyszenie Akwarystów - www.gsa.org.pl

Małe jest piękne... ale w większym ryby czują się lepiej.
lukas
Global Moderator
Super aktywny

into U'r eyes my face remains

« Odpowiedz #3 : Kwiecień 27, 2007, 20:03:54 »

a może te rybki po prostu zdychają, a inne posilają sie padliną?

mihco
Bywalec

Ziom

« Odpowiedz #4 : Kwiecień 27, 2007, 21:22:47 »