Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Rośliny z rzeki do akwarium  (Przeczytany 4335 razy)
mihco
Bywalec

Ziom

« : Lipiec 23, 2007, 15:41:56 »

Czyli tak, byłam w niedziele nad rzeką Grabia (25 kilometrów od Łodzi) i zauważyłam tam kilka roślinek bardzo podobnych do roślin które posiadam w akwarium i też takie jakie widziałam u innych Smiley  między innymi moczarkę, nurzańca czy rotale (niestety nie znam się na tym Sad ) Więc postanowiłam, że wezmę parę sztuk i zobaczę czy przeżyją u mnie w akwa. Ale najpierw wzięłam je do 10 litrowego akwa, wsypałam soli, i włączyłam filtr aby trochę tam poleżały, gdyż na nich jest troszkę ślimaczków, kupię jeszcze coś na ślimaczki odczekam tydzień i jak przeżyją zasadzę je Smiley Słyszałam, że ludzie biorą piasek z rzek, korzenie i inne rzeczy. Myślicie, że to jest dobry pomysł? Czy te rośliny mają szansę na przeżycie?
Proszę o opinie.
Pozdrawiam Smiley

Dzień, który przynosi nowe życie, może być niezwykły, tak jak niezwykłe może być życie, które przychodzi każdego dnia
PeScE
Zainteresowany
**

3majcie się ciepło

« Odpowiedz #1 : Lipiec 23, 2007, 15:57:45 »

wg mnie sa nikle szanse na adaptacje tych roslinek w akwa.

Akwarium 25l, obsada:
- 3x neon innesa
- 2x gupik
Magdallenah
Ja.
Super aktywny

I'm ;)

« Odpowiedz #2 : Lipiec 23, 2007, 16:11:24 »

pomocz to jeszcze w MFC, ja bym jeszczze nie wsadzała tylko w jakimś maluchu (15l) zobaczyła co z tego wyrośnie  Undecided

Pozdrawiam, Magda.
lukasz0207
Zainteresowany
**

Są już krewetki!!!

« Odpowiedz #3 : Lipiec 23, 2007, 16:22:27 »

Wedlug mnie sa szanse na 95%!! I według mnie to bardzo dobty pomysł brać rózne rzeczy z rzek( tyklko oczywiscie czystych ) Ja sam wziołem nie jedna roslinke od babci ze stawu i rosnie mi bardzo dobrze.
mihco
Bywalec

Ziom

« Odpowiedz #4 : Lipiec 23, 2007, 16:53:02 »