Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Ryby akwariowe « Mam problem 112l i jaka pare rybek
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Mam problem 112l i jaka pare rybek  (Przeczytany 1894 razy)
witia5
Nowy
*

« : Wrzesień 27, 2007, 20:23:22 »

Bede miał akwarium 112l i chciałbym tam umiescic rybki ale najlepiej zeby byly po 2 z kazdego gatunku co byscie mi polecili z gory dzieki jestem kompletnym laikiem
Tadeus
Bywalec

« Odpowiedz #1 : Wrzesień 27, 2007, 20:28:41 »

Po 2 z jednego gatunku ? To odpadaja wszystkie fajne ryby stadne praktycznie, bo one czuja sie zle bez wiekszej ilosci sztuk i chowaja sie po katach ;]

Ja na twoim miejscu bym wzial sobie przynajmniej z jedno stadko czegos malego - ze 6 sztuk neonkow na przyklad. Zawsze fajnie wyglada taka minilawica pokonujaca akwarium i one w miare malutkie wiec sie spokojnie jeszcze inne ryby zmieszcza;]

Fajne sa tez rozne druzyny porzadkowe malych stadnych rybek dennych (na przyklad kiryski albo otoski), ktore sa wesole i przy okazji czyszcza akwarium oszczedzajac ci roboty.

Tu masz wykaz dobrych rybek na poczatek :

http://www.artnet.com.pl/lkozicki/thekrib/fish-popular.html
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2007, 20:50:03 wysłane przez Tadeus » Zapisane
marnes
Stały użytkownik

Ciekawe czy można hodować taką rybkę w domu...

« Odpowiedz #2 : Wrzesień 28, 2007, 16:18:39 »

mam problem mam 60l i niewiem od jakich ryb zaczac
podobajo mi sie neony innesa czarna molly  ale nie wiem jakie jeszcze

GG 10744841 Mój były mały pies teraz jest większy
Tadeus
Bywalec

« Odpowiedz #3 : Wrzesień 28, 2007, 16:33:07 »

neonki i molly to dobry wybor - moze sie przydac wybrac samych samcow molly bo one jak maja samice to rozmnazaja sie co 3 tygodnie Cheesy

Brakuje ci jeszcze jakiejs ekipy sprzatajacej.

Jak masz nieostry zwir albo piasek to 5 kiryskow