Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Akwarystyczne pogaduszki « Standardowe 112l, sprawdzenie obsady, dobór sprzętu
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Standardowe 112l, sprawdzenie obsady, dobór sprzętu  (Przeczytany 1147 razy)
carlina
Nowy
*

« : Kwiecień 30, 2011, 17:02:01 »

Zamierzam kupić standardowe 112l (80/35/40). Jestem początkująca.
Zdecydowałam się na obsadę:
25x Razbora klinowa lub inna
6x piskorek sumatrzański
xx krewetka RC/amano/babaluti/itp
1 bojownik
Obsada ok?
Czy zamiast razbory klinowej może być galaxy lub coś bardziej kolorowego? Wiem, że głupio brzmi, wybaczcie. Ile krewetek na początek?
Temeperatura wyśrodkowując 25'C, pH sama nie wiem, ciężko mi wyśrodkować, ale może 6.
Myślałam o zakupie gotowej pokrywy 2x18W, czy jakiś trawnik lub mech mi się uda?
I teraz jaki filtr do tej obsady? Myślałam, żeby dołożyć do zewnętrznego, ale nie wiem jaki dokładnie i nie chcę też wydać więcej niż 200-250zł. Grzałaka czy 100W jak pisał Ciupak wystarczy?
Co do roślinności czytam na razie, więc jeszcze nie wiem, ale na pewno wybiorę coś z roślin dla początkujących, na podłoże bardzo drobny żwirek, raczej nie będę się pakowała w piasek, no i jakiś korzeń, może kokos.

Z góry dziękuję za pomoc.

rainbow
Zainteresowany
**

« Odpowiedz #1 : Kwiecień 30, 2011, 17:23:26 »