Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Choroby « DANIO LAMPARCI is DEAD!!!!!
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: DANIO LAMPARCI is DEAD!!!!!  (Przeczytany 1199 razy)
kskwojtek
Nowy
*

« : Marzec 30, 2006, 07:04:08 »

Pomocy!!! Nie wiem czy mam panikować czy nie. Mam małe akwarium, jestem początkujący, pływają: Danio pręgowane 2szt, Żałobniczki 2szt, Mieczyki 2szt, glonojadek 1szt, Welonek 1szt - no i był Danio lamparci Sad
Wczoraj zachowywał się jakoś dziwnie, chował się i był mało ruchliwy. Znalazłem go dzisiaj rano martwego z wygryzionym brzuchem. Zginął śmiercią tragiczną czy to początek jakiejś epidemii??? CO ROBIĆ???
POMÓŻCIE
lukas
Global Moderator
Super aktywny

into U'r eyes my face remains

« Odpowiedz #1 : Marzec 30, 2006, 10:42:15 »

nie napisałeś nic o objawach ewewntualnej choroby, ani o zachowaniu ryby. nikt nie jest jasnowidzem żeby sobie to wszystko wymyslic i podać Ci diagnozę. Poza tym nie piszesz nic o warunkach w jakich trzymasz ryby - określenie "małe akwarium" nie wyczerpuje tematu. Przeczytaj post "Zasady pisania" umieszczony na samej górze działy "Choroby".

Brzuch tej ryby został wygryziony prawie na 100% już po jej śmierci.

kskwojtek
Nowy
*

« Odpowiedz #2 : Marzec 30, 2006, 13:14:23 »

Faktycznie mało danych, sorki Smiley Akwarium ma 26L, temperatura w okolicach 25 C, światło - niestety własnoróba z lampki nocnej (właśnie będę zmieniać bo podnosi mi temperaturę wody), do wody dodawałem sól akwarystyczną oraz jakiś środek przeciwko zmętnieniu wody( nie pamiętam nazwy - kolor niebieski), karmię suchym pokarmem (MIX).
Filtr i napowietrzacz działają na okrągło, co drugi dzień "odkurzam" dno z odchodów.