Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1] 2 3
  Drukuj  
Autor Wątek: Rady potrzebuje:)  (Przeczytany 5253 razy)
muffinka
Nowy
*

« : Grudzień 22, 2008, 20:27:52 »

W akwarystyce jestem nowicjuszem. Co prawda zaczynałam 3 lata temu z kulą i welonami (dziwnym zbiegiem co tydzień zdychały a były z zoo Angry Lips Sealed)i, potem było akwa 21l z gupikami teraz przerzuciłam się na 60 z haczykiem.
I właśnie tego akwarium tyczy się mój problem. Otóż chciałabym zrobić mały restart. Mam 5 mieczyków i trzy żółte tylko nie wiem czy na pewno są to gupiki, bądź jakaś odmiana mieczyków ponieważ dostałam je od zaawansowanych hodowców -małżeństwa. SA to typowi maniacy wodni Grin. Mam też koło 7-8? glonojadów. Wiem, że dużo, ale jak do tej pory (mam je ze dwa lata już, same mi się rozmnozyły) mają się dobrze. Jednak chce część oddać.  No  i peeeeeeełno Melanoides Tuberculata Cheesy Dostałam też z rybami dwie rośliny, ale za nic nie powiem wam jakie to są bo po prostu nie wiem xD Jak gdzieś je znajde to dopiszę.

I teraz moje pytania:
1. Jakie rośliny mogę dokupić. Byle by były łatwe w uprawie i niedrogie.
2.Jak urządzić dno by dobrze rosły.
3.Jak się pozbyć nadmiaru tych slimaków?Cheesy

Z góry dziękuje za odpowiedź
marek121221
Super aktywny

« Odpowiedz #1 : Grudzień 22, 2008, 20:41:23 »

Ja proponuję Hydrocotyle leucocephala
szybko i ładnie rośnie
Ps uporządkuj obsadę Undecided

gg-733380
KSnake
Stały użytkownik

Fauna Azja, Flora Ameryka - taki "misz masz"

« Odpowiedz #2 : Grudzień 22, 2008, 20:43:16 »

Chcesz usłyszeć rady i opinie forumowiczów? To dobrze się zastanów!

Na początek coś ode mnie!

TO ŻE JESTEŚ NOWICJUSZEM NIE ZWALNIA CIĘ DO MYŚLENIA! Wściekły

Nie popisałaś się ani 3 lata temu, ani tym bardziej teraz! Skoro chciałaś mieć akwarium, to zanim je założyłaś trzeba było się zainteresować tematem. Czytać, oglądać, pytać... a na SAMYM KOŃCU ZAKŁADAĆ zbiornik!!