kubek1976
Zainteresowany
|
|
« : Styczeń 11, 2009, 12:23:52 » |
|
Witam wszystkich Jestem początkującym akwarystą. Akwarium 25 l od ok 2 miesięcy Aktualnie dzis pływają Danio pręgowane 4 x Gupiki 6 szt Platka 1 szt Bojownik 1 szt Kirysek 1 szt Glonojadek 1 szt
3 dni temu padł gupik, wczoraj padł mi danio, dzis platka koralowa.
Czemu rybki mi zdychają ? Żadnych widocznych śladów na rybce nie było. Filtr włączony non stop, temperatura 26-27 stopni, ph ok 7,5 Dziś rano platka ledwo pływała, chowała się na dnie, i leżała nieruchoma, potem przepłynęła kawałek i dalej to samo, aż w końcu wykonała obrót na bok i koniec. Wodę też zmieniam raz w tygodniu ok 5 litrów.
Pomocy bo mi następne padną !!!
|
|
|
|
|
|
|
gomez1982
Stały użytkownik
|
|
« Odpowiedz #1 : Styczeń 11, 2009, 12:28:08 » |
|
A może tak podaj parametry wody?Bo z tego co widzę masz niezłą zupę rybną moim zdaniem jedyne ryby tam pasujące to gupiki albo bojownik.Poza tym podaj czy masz dużo roślin itp.Ja mogę obstawiać ilość No3 ale bez konkretnych parametrów akwarium nic nie można więcej powiedzieć.
|
|
|
|
|
|
|
kubek1976
Zainteresowany
|
|
« Odpowiedz #2 : Styczeń 11, 2009, 12:36:12 » |
|
Pozostałych parametrów wody poza ph nie badałem. Z roślinek to mam 2 roślinki jakieś liściaste (nazwy nie pamiętam) i 2 małe gałęzatki. No i korzeń.
|
|
|
|
|
|
|
gomez1982
Stały użytkownik
|
|
« Odpowiedz #3 : Styczeń 11, 2009, 13:07:08 » |
|
Zmierz i podaj.Na wstępie powiem Ci od razu że masz za dużo ryb i za mało roślin więc NO3 pewnie szaleje u Ciebie i truje Ci ryby oddaj wszystko i zostaw sobie tylko gupiki i bojownika.Dokup krewetki i roślin.
|
|
|
|
|
|
|
kubek1976
Zainteresowany
|
|
« Odpowiedz #4 : Styczeń 11, 2009, 13:41:46 » |
|
Kupię w poniedziałek test na no3. A z roślinek to własnie lukam i tg wg zdjęc to wygląda że mam zwartkę becketta i anubias bartera no i 2 małe gałęzatki.
|
|
|
|
|
|
|
Benmaster
Nowy
^^ PrO
|
|
« Odpowiedz #5 : Styczeń 11, 2009, 14:14:40 » |
|