Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Akwarystyka - Forum Akwarystyczne Wodnego Swiata « Akwarystyka « Sprzęt, technika akwarystyczna « Mega problem z filtrem JBL Cristalprofi e900
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Mega problem z filtrem JBL Cristalprofi e900  (Przeczytany 6104 razy)
Parravon
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 104


« : Kwiecień 29, 2010, 18:46:25 »

Witam
Dziś podłączałem e900 podczas zalewnia zaczął przeciekać wiec sprawdziłem uszczelkę nic to nie pomogło, otworzyłem go ponownie i zacząłem oglądać jeden zaczep bo właśnie z niego lała się woda i co się okazało jeden zaczep był pęknięty i został mi w rękach z kawałkiem kubełka ! ! !
Miałem  jeszcze taką kartkę z filtrem że został on poddany kontroli jakości i był sprawdzany wodą pod ciśnieniem.
Czy mógł on już trafić do mnie uszkodzony?
Czy miał może ktoś taki problem i jak z gwarancją da się coś załatwić?
Zapisane
picekwyspa
Zainteresowany
**
Wiadomości: 120


« Odpowiedz #1 : Kwiecień 29, 2010, 18:57:12 »

Ja bym proponował że byś szybko do nich zadzwonić i przeciwstawił im sytuacje, a reszta to już zależy od nich .
A co do usterki jest takie coś jak spawanie plastiku, zapytaj się u dobrego mechanika samochodowego.
Jest to dobra metoda łączenia tworzyw sztucznych ja spawałem zderzak w samochodzie i zapłaciłem 20 zł.
"Spawałem" tak to nazywam bo nie znam dokładnej nazwy tego procesu i tak to w warsztacie nazwali.
Zapisane
Parravon
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 104


« Odpowiedz #2 : Kwiecień 29, 2010, 19:11:54 »

Osobiście już planowałem skleić to poxipolem jeżeli nie da rady z gwarancją lub kupić sam uszkodzony kubełek bo niby można tylko jeszcze nie wiem ile by kosztował.
Czy będzie na to gwarancja to zapewne dowiem się jutro a z tym łączeniem plastiku "spawaniem" jak to nazwałeś to ciekawe na pewno to sprawdzę dzięki.
Zapisane
picekwyspa
Zainteresowany
**
Wiadomości: 120


« Odpowiedz #3 : Kwiecień 29, 2010, 20:13:34 »

Na pewno lepiej się sprawdzi niż klejenie to ci gwarantuje nawet nie psuj plastiku klejami.
To są zaczepy wiec działają na nie siły.
Zapisane
mrs
:)
Super aktywny
*****
Wiadomości: 3493

bla bla bla...


« Odpowiedz #4 : Kwiecień 30, 2010, 08:01:36 »

Witam
Dziś podłączałem e900 podczas zalewnia zaczął przeciekać wiec sprawdziłem uszczelkę nic to nie pomogło, otworzyłem go ponownie i zacząłem oglądać jeden zaczep bo właśnie z niego lała się woda i co się okazało jeden zaczep był pęknięty i został mi w rękach z kawałkiem kubełka ! ! !
Miałem  jeszcze taką kartkę z filtrem że został on poddany kontroli jakości i był sprawdzany wodą pod ciśnieniem.
Czy mógł on już trafić do mnie uszkodzony?
Czy miał może ktoś taki problem i jak z gwarancją da się coś załatwić?
Pytasz czy mógł trafić do Ciebie uszkodzony - jeśli to przesyłka to oczywiście, że tak.
Natychmiast go odeślij lub oddaj jeśli był zakupiony w sklepie.
Uszkodzenia filtrów kubełkowych to nie nowość, czasami zdarzają się wadliwe egzemplarze nie wychwycone przez kontrolę jakości.
Filtr oddasz - zostanie wymieniony i po sprawie.
Jeśli filtr nie ma już gwarancji (np. kupiłeś używany) to też możesz wysłać do serwisu, tam stwierdzą czy da się to naprawić i zdecydujesz czy chcesz to robić czy kupisz nowy filtr.

Ja bym proponował że byś szybko do nich zadzwonić i przeciwstawił im sytuacje, a reszta to już zależy od nich .
Nie ma to jak "przeciwstawić" komuś sytuację.
Przeczytaj jeszcze raz to zdanie.
Koleś, osłabiasz mnie...
Żeby poprawnie nie ułożyć...
Zapisane

picekwyspa
Zainteresowany
**
Wiadomości: 120


« Odpowiedz #5 : Kwiecień 30, 2010, 08:11:07 »

Przepraszam cie panie MRS lecz filtr przeszedł kontrole jakości i sprzedawca może nie uznać tych roszczeń, winne morze zrzucić na użytkownika !! Życie człowieku

Panie MRS ty jesteś typem dresa na ławce który zawsze się pyta "masz jakiś problem" ja nie ale ty tak.

Dziękuje panu za troskę. Ale się obejdzie
Zapisane
Parravon
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 104


« Odpowiedz #6 : Kwiecień 30, 2010, 08:56:46 »

Chłopaki spokojnie każdemu zdarza się zrobić błąd:D

A co do filtra dzwoniłem i kazali mi zrobić zdjęcia, opisać sytuację w której doszło do uszkodzenia.
Mają to sprawdzić i odpiszą lub zadzwonią czy będziemy reklamować. Mam nadzieję że się uda Sad

A mrs filtr nówka kupiony kilka dni temu wszystko się stało podczas pierwszego odpalenia.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2010, 08:59:59 wysłane przez Parravon » Zapisane
picekwyspa
Zainteresowany
**
Wiadomości: 120


« Odpowiedz #7 : Kwiecień 30, 2010, 09:40:55 »

He luzik Smiley
Ja już tego dresa długo znam on porostu lubi się czepiać wszystkiego i wszystkich a szczególnie moich postów.
A co do gwarancji to jak wiemy jesteśmy zdani na łaskę sprzedającego, niestety.
A jeśli cenią sobie klienta i jego opinie to na pewno będą się starać rozwiązać problem.
Mam na dzieje ze ci się uda.
Zapisane
mrs
:)
Super aktywny
*****
Wiadomości: 3493

bla bla bla...


« Odpowiedz #8 : Kwiecień 30, 2010, 10:44:18 »

A co do filtra dzwoniłem i kazali mi zrobić zdjęcia, opisać sytuację w której doszło do uszkodzenia.
Mają to sprawdzić i odpiszą lub zadzwonią czy będziemy reklamować. Mam nadzieję że się uda Sad
A mrs filtr nówka kupiony kilka dni temu wszystko się stało podczas pierwszego odpalenia.
Pewnie, że się uda. Dlaczego miałoby być inaczej?
Przy uszkodzeniach zwykle można zweryfikować czy stało się to na skutek wady konstrukcyjnej czy przez błąd użytkownika. Zobaczą foty i poproszą o odesłania filtra. Z pewnością dostaniesz nowy sprzęt.

Panie MRS ty jesteś typem dresa na ławce który zawsze się pyta "masz jakiś problem" ja nie ale ty tak.
Trafiłeś kulą w płot. Dresem nie jestem i nigdy nie byłem.
Z punktu widzenia Twojego słownictwa, do dresa bliżej jest właśnie Tobie.
Ale co ja tam wiem, Ty tylko "przeciwstawiasz" sytuacje.
Czepiam się bo zakładasz bzdurne tematy do tego pisać po polsku nie umiesz. Z tego co pamiętam, z matematyką też jesteś na bakier, w akwarium miałeś (lub dalej masz) zupe rybną, do tego ryby stadne trzymane parami i Ty udzielasz komuś rad?
Jak myślisz, dlaczego innych się nie czepiam?
Pisz z sensem, pisz jak człowiek, po polsku to nikt Ci nic głupiego nie napisze.
Teraz "przeciwstaw" swój punkt widzenia...
Zapisane

picekwyspa
Zainteresowany
**
Wiadomości: 120


« Odpowiedz #9 : Kwiecień 30, 2010, 11:00:38 »

Usterka jest mechaniczna co powoduje że sprzedawca/producent może uznać że powstała podczas złego użytkowania użytkowanie filtra.
W tym przypadku przy pierwszym rozruchu.
Mało takich przypadków ??
Zapisane
mrs
:)
Super aktywny
*****
Wiadomości: 3493

bla bla bla...


« Odpowiedz #10 : Kwiecień 30, 2010, 11:45:58 »

Usterka jest mechaniczna co powoduje że sprzedawca/producent może uznać że powstała podczas złego użytkowania użytkowanie filtra.
W tym przypadku przy pierwszym rozruchu.
Mało takich przypadków ??
Przyjmuje się, że filtry kubełkowe to najlepszy, najtrwalszy rodzaj filtra. Za elementy awaryjne uważa się wszystkie plastiki typu aqua stop itp. Są to po prostu elementy które łatwo można urwać przy eksploatacji filtra. Myslę, że jeśli pęknięty jest zaczep filtra to producent nie będzie robił problemu z naprawą/wymianą bo co trzebaby było robić, żeby urwać zaczep? Albo podnosić filtr trzymając za sam zaczep albo go przewrócić, rzucić. Myślę, że filtr albo był uszkodzony albo zapakowany w taki sposób, że uszkodził się podczas transportu. Nie od dziś wiadomo, że poczta polska czy firmy kurierskie nie obchodzą się z przesyłkami jak z jajkiem.
Oczywiście, wada mogła się ujawnić przy pierwszym rozruchu ale nie przychodzi mi do głowy jaka by tu mogła być wina użytkownika. Zaczep to zaczep.
Zapisane

Parravon
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 104


« Odpowiedz #11 : Kwiecień 30, 2010, 12:10:23 »

No rozmawiałem z szefem sklepu przedstawił już mój problem importerowi i mówił ze najprawdopodobniej zostanie on wymieniony na nowy lub naprawiony.
Mówił że to pierwszy taki przypadek jak oglądał zdjęcia i wydaje mu się że będzie to wada konstrukcyjna.
A co najlepsze mają po niego wysłać kuriera ale ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła wiec czekam z niecierpliwością.
Mam nadzieje że się uda Wink
Zapisane
picekwyspa
Zainteresowany
**
Wiadomości: 120


« Odpowiedz #12 : Kwiecień 30, 2010, 12:33:42 »

Aż miło słyszeć o takich postępowaniach ze strony sprzedającego.

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2010, 12:52:18 wysłane przez picekwyspa » Zapisane
Parravon
Zainteresowany
**
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 104


« Odpowiedz #13 : Kwiecień 30, 2010, 13:43:11 »

Aż miło słyszeć o takich postępowaniach ze strony sprzedającego.

Dokładnie jeżeli wszystko zostanie załatwione tak jak mówił szef sklepu to będę go polecał wszystkim.
Zapisane
bloniu
Super aktywny
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1180


Hoplias malabaricus


« Odpowiedz #14 : Kwiecień 30, 2010, 13:52:17 »

Aż miło słyszeć o takich postępowaniach ze strony sprzedającego.

Dokładnie jeżeli wszystko zostanie załatwione tak jak mówił szef sklepu to będę go polecał wszystkim.

Fajna sprawa, robi się zachód i to najważniejsze. Dużo zależy od woli sklepikarzy. Ludzie zwracają coraz większą uwagę na relacje w sprzedaży i to się liczy, bo najważniejszy jest klient (zgodnie z teorią zadowolony klient opowie o sprzedawcy ok. 3 osobom, natomiast niezadowolony opowie o swoim niezadowoleni 9-12osobom! czarny PR gotowy).

mrs czytam Twoje wypowiedzi w różnych wątkach i jakiś taki nerwowy jesteś Smiley
Odpuść troche gawiedzi młodej, ona tworzy liczby na tym forum.

To też okazja, żeby krzewić dobre praktyki akwarystyczne. Smiley
Co do picka to faktycznie prof. Miodek by zakłął "urwał nać" Smiley
Zapisane

I consider myself as a one fish wolf pack
Strony: [1] 2
  Drukuj  
 
Skocz do: