Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy otrzymałeś swój email z kodem aktywacyjnym ?
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: CO DO AKWARIUM  (Przeczytany 3409 razy)
GOLUMN
Nowy
*

« : Listopad 05, 2011, 18:32:33 »

Witam wszystkich.
Jestem nowy na tym forum i nie bardzo wiem czy w dobrym miejscu zaczynam wątek i czy już taki był ale ze względu na charakter mojej pracy nie mam zbyt wiele czasu na długie przesiadywanie w internecie.Z góry wszystkich przepraszam.
Jestem początkującym akwarystom.Kiedyś za małolata miałem zbiornik 80 l ale to była raczej zabawa.Teraz mam 33 lata i czas zabrać się do tego na poważnie.
Mam zamiar kupić akwarium 200l o wymiarach 100 na 40 na 50 z przeznaczeniem na zbiornik wielogatunkowy.
Moje pytania:
-Jaka pokrywa i z jakim oświetleniem?
-Jaki filtr?Zewnętrzny czy wewnętrzny?Jakieś napowietrzenie?Zależy mi na tym aby pracował jak najciszej bo akwarium będzie w pokoju gdzie śpimy.
-Jakie podłoże do roślin?
-Jakie rośliny?Chciałbym mieć dno jak trawnik i do tego inne roślinki.(Nie znam nazw roślinek.Gdzieś widziałem taki ''trawnik'' i wyrastały z niego inne roślinki.Pięknie to wyglądało)Czy jest to możliwe?
-Jakiej firmy?Czy wszystko z jednej czy z różnych?
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
Jeszcze raz przepraszam za dziwne co dla niektórych pytania ale nie znam się za bardzo a chciałbym żeby akwarium było ozdobą pokoju.
Mój adres mailowy to golumn1978@wp.pl
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Grygioł
Nowy
*

« Odpowiedz #1 : Listopad 05, 2011, 20:29:19 »

Witam
To tak oświetlenie w zależności od tego jakie chcesz tam roślinki chodowac ....Z tego co napisałeś chcesz mieć "trawnik" a tu są rożne roślinki np.